Ontevreden over gedrag verzekeraar?

Een klacht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) is meestal niet zinvol: er is bewust beleid om ontevreden consumenten zo veel mogelijk af te schepen.
Het Kifid wordt gefinancierd en bestuurd door banken en verzekeraars. En dat is kennelijk te merken…
Het Kifid wimpelt het overgrote deel van de consumenten af, zonder goed onderzoek en zonder behoorlijke motivering.
‘Kifid stuurt een hoop klagers met een kluitje het riet in.’
Wat dan: een verzoek voor een deelgeschil of een dagvaarding: Dat maakt de verzekeraar wél nerveus!
Vraag een second opinon!

bron: FD 21-4-2011: http://www.fd.nl/artikel/21974967/financieel-klachtenloket-wimpelt-veel-klagers-af

Geschreven door Frans Joosten

Advocaat letselschade, verzekeringsrecht en arbeidsrecht, oprichter

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *